Online aankopen

13 maart 2020

Bestellen per mail op basis van onze website!

Omdat de winkel tijdelijk gesloten is wegens de opgelegde corona maatregel, willen we jullie toch de kans geven om artikelen te bestellen die thuis geleverd zullen worden. Op onze website kan u het grootste gedeelte van onze collectie terug vinden.

Heeft u vragen met betrekking tot een bepaald artikel? Stuur ons een mail met uw telefoonnummer. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en geven u graag telefonisch advies. 

Hoe gaat dit alles in zijn werk?

  • Het vijfcijferige artikelnummer en eventueel websitelink van het gewenste artikel doorsturen naar winkel@schaeps.be. De gewenste MAAT en uw CONTACTGEGEVENS erbij vermelden. 
  • Wij kijken na of het artikel nog beschikbaar is en leggen het voor u opzij. U krijgt een bericht met de betalingsgegevens.
  • U stort het bedrag binnen de 3 dagen op ons rekeningnummer:
    BE03 4148 1644 4184 met vermelding van NAAM, ADRES EN TELEFOONNUMMER in de mededeling.
  • We vragen 7 euro verzendingskosten per pakket. Verzendingen naar het buitenland zijn mogelijk mits aangepaste verzendingskosten (vraag meer info).
  • Wanneer u het volledige bedrag op onze rekening heeft gestort, versturen wij uw bestelling per POST naar u thuis. Dan ontvangt u ook een bericht van ons.

Wat te doen bij het niet goed zijn van het artikel? 

  • Artikel RUILEN in andere maat:
    • Artikel terugsturen op uw kosten. Geef ons eerst een seintje zodat we u kunnen doorgeven naar welk adres het artikel terug gestuurd mag worden.        
    • U geeft ons een seintje per mail winkel@schaeps.be in welke maat u wenst te ruilen.
      - Artikel wordt dan opnieuw in andere maat opgestuurd (onze kosten).
      - Indien uw maat niet meer beschikbaar is wordt uw geld terug gestort (prijs van het artikel).
  • Artikel TERUGSTUREN (indien u het niet wenst te houden):
    • Gelieve je naam op het teruggestuurde pakket te vermelden!!!
      - Artikel terugsturen op uw kosten. Geef ons eerst een seintje zodat we u kunnen doorgeven naar welk adres het artikel terug gestuurd mag worden. 
      - U geeft ons een seintje per mail winkel@schaeps.be of via privébericht Facebook met de reden waarom u terugstuurt.
      - Prijs van het artikel wordt teruggestort (u krijgt uw geld terug).
      !!!Terug sturen in originele staat en met het kassa-etiket erbij. Het product mag niet gedragen zijn & moet voorzien zijn van de originele etiketten.
  • Tijdens de solden periode kan er niet omgeruild worden.
  • OMRUILEN BINNEN DE 7 DAGEN (zie vermelde datum op het kassa-etiket).
  • ZIEKENKAS GEBONDEN ARTIKELEN kunnen niet opgestuurd worden.

 

Groetjes,

Het Schaeps Team